Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah (kiri) diiringi timbalannya, Datuk Zahidi Zainul Abidin (tengah) mengimbas kad perakam waktu pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 11 MAC 2020.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah diiringi ketua setiausahanya, Datuk Suriani Ahmad (kiri) tiba pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 11 MAC 2020.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah tiba dipejabatnya pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 11 MAC 2020.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah bergambar bersama timbalan, Datuk Zahidi Zainul Abidin (kiri) dan ketua setiausahanya, Datuk Suriani Ahmad (kanan) pada hari pertama memulakan tugas di Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 11 MAC 2020.