Armada

KUALA LUMPUR – Armada Bersatu Malaysia menyokong penuh pendirian Tun Dr Mahathir Mohamad selaku pengerusi parti untuk tidak bekerjasama dengan UMNO.

Untuk itu, Armada mahu terus bekerjasama dengan Pakatan Harapan (PH).

Ini kerana, katanya, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) telah bersama PH dari seawal perjuangan menyelamatkan negara.

“Susah dan senang akan kita hadapi sebagai satu keluarga,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Berikutan itu, sayap parti itu mahu mandat rakyat dikembalikan sebagaimana yang telah diberi pada Pilihan Raya Ke-14 yang lalu.

Kenyataan ini dikeluarkan selepas mengadakan mesyuarat khas yang dihadiri oleh exco-exco Armada, ketua-ketua Armada bersama Mahathir.

Pendirian itu berdasarkan undian yang dibuat semasa perjumpaan dan dipersetujui lebih 2/3 ahli mesyuarat dan selebihnya berkecuali tanpa ada yang menolak. – MalaysiaGazette

7 Komen

  1. Armada, ko cakap selamat ngra drpd apa??? Skrg ngra selamat drpd ph btul…klu krjaan dulu ckp dia selamatkn ngra drpd bn, aku armada tidor kot, tgh mimpi, skrg yg btul2 rosakkn ngra adalh puak2 anjing ph…armada sedar lh ko, ko ni skrg pjuangan utk mlyu ke untuk puak2 dapig n pkr..mmg aku tgok armada ni mmg anjing lh…duk ikut si tua tu apa lh..si tua tak lama dah ..lpas ni bersatu hncur lh…

  2. “Ini kerana katanya, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) telah bersama PH dari seawal perjuangan menyelamatkan negara”

    Menyelamatkan negara????
    Wargghhhkahkahkah!!!
    Muka tembok sungguh!!

  3. ARMADA bersama PH menyelamatkan negara…???
    Kah Kah Kah Kah… Keluaq ja dari mulut puak ni mmg bau hancing la..
    Sudah² la nk menipu rakyat..
    Selama 22 bln PH perintah, lagi teruk ada la woii..

  4. Selamatkan apa. Selamatkan aset negara untuk masuk poket peminpin tertinggi PH. Sekarang ni pun dah lagi selamat sebab dah boleh ke lsjak gadai untuk tolong simpanksn barang. Dulu nasa PH ksmi jadi macam bsngsat. Selamatksn negars konon. Poorah

Comments are closed.