TERKINI : Tun M Dakwa Ada Usaha “KELUARKAN” Dr Noor Hisham Ganti Dengan Menteri

PUTRAJAYA – Perikatan Nasional didakwa pernah cuba menyingkirkan Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah.

Kata Tun Dr Mahathir Mohamad cubaan ini dilakukan setelah melihat peluang untuk mendapat publisiti daripada rakyat pada waktu pandemik Covid-19 ini.

Walaubagaimanapun ujarnya cubaan itu gagal apabila Hisham dilihat berjaya menggalas tugasnya dengan baik.

“Ada cubaan menggantikan Noor Hisham dengan seorang ahli politik dan meletakkan politukus kerana ia dilihat langkah publisiti yang baik

13 Komen

  1. Yang pasti masa PH, Dr hisham tidak di bagi peluang untuk berkata benar pasal koronavirus ,asyik muka Dr zul sahaja yang cakap hancing dan PH pula mengagongkan doktor Swasta. Untung Dr Hisham di bawah PN, 1 dunia kagum dia. BN jugalah yang melantik dia jadi Ketua KKM.

  2. KP Datuk Noor Hisham di beri kuasa oleh kerajaan PN kerana sifat profesionalisma,kepakaran dan keupayaan beliau menguruskan isu pandemik covid19. Tetapi semasa pentadbiran kerajaan PH yang di ketuai oleh mahathir, gagal pada fasa awal wabak covid19.Mahathir dan menteri kesihatan dr zul hanya bersikap dingin serta memandang sinis serta tidak serius untuk menangani pada peringkat awal penularan covid19 pada jangkamasa beratus ribu warga pelancung China yang ramai dari Wuhan berada di bumi Malaysia.Dr Zul lebih banyak berpolitik dalam isu kesihatan dan itulah yang sekarang cuba di tutupi mahathir dan terkini beliau mencuba meraih simpati rakyat dengan menterbalikkan fakta dengan pembohongan terkini di dalam sidang media hari ini.Faktanya adalah kerajaan pimpinan PN lah yang telah memberi sepenuh kepercayaan kepada Datuk Noor Hisham dan sebaliknya kerajaan ph pula cuba menengelamkan dan mengabaikan profesionlisma kp KKM.Mahathir masih lagi berbohong dan beliau akan terus berbohong namun fakta menyerlahkan sisi gelap mahathir yang amat hitam legam.

  3. Udah2 lah jgn duk menipu dan taburkan fitnah. PADA pihak MG x payahlah nak fokus sangat pada isu2 yg x berfaedah seperti ini.

  4. Dah tua-tua ni, carilah jalan buat bekalan ke akhirat, Tok Det ooi….dari dok merapu tak tentu kalu…

  5. Kempen menanam benci oleh orang tua nyanyuk ini akan berterusan sehingga PRU15 nanti!

    Mereka lupa polisi2 mereka yang membenarkan pelancong2 China berbondong2 masuk diawal PENULARAN WABAK COVID-19 dahulu telah memburukkan keadaan. Malah rakyat pula dikatakan bodoh sebab MENGKRITIK!

  6. Dia yang kena tendang keluar dari Bersatu dia nak ganggu Dr Hisham pulak. Jijik betul perangai dan hati orang tua si kitol. Macam ahli neraka weil.

  7. Madey… Madey, dalam kubur nanti pun ko akan terus berbohong dan menipu. Udah udahle

  8. Atok dah tua Atok pelupa
    Ini hari Atok kata apa2
    JANGAN kali an percaya
    Sebab Atok ni dah nyanyok
    Atok pun tahu syurga tu Ada didunia
    Akhirat lambat lagi
    Boboi belum lagi naik jadi Timbalan PM
    LGE pula yang terhegeh2 minta jawatan
    JANGAN gusar Atok ni Bangsa Highlander
    Hidup sampai bila2 tak takut mati pun
    Apa korang sibuk, Atok lepas ni jadi Avengers

  9. Nampak tak, cara orang munafik dan jahat cuba memfitnah dengan persepsi cukup busuk untuk melaga-lagakan Pengarah Kesihatan dan PM TSMY disamping mahu meleburkan semangat Dr Norhisyam yang terbaik melaksanakan tugasnya. Apa yang Madey berhati busuk bangkai ni kata, ada apa yang berlaku sejauh 22 bulan masa dia menjadi PM7 & i dulu.

  10. Org tua ni hati.nye dah hitam cakap pulak putar belit …kalo ini orang dudah nyanyok tahap 4 ko….kalo

  11. Mahathir cuba porak perandakan PN… Setelah rakyat x layan kata2 mahathir aka atuk tua nyanyuk…. Sudah2 lah..cita2 nya belum tercapai nak lihat boboi jadi PM agaknya.

  12. Insaf la Atok Tun…Taubatlah Atok Tun. Atok Tun tunggu apa lagi…95 tahun. Malaikat Izroil dah lama mengintai2 lebih 70x sehari. Kena bersyukur Allah bagi umur yg cukup panjang, extra 32 tahun umur Nabi S.A.W….maka banyakkan bertaubat dan beribadat kepadaNYA dlm tempoh masa yg dah tak panjang nih. Cukup2lah terpedaya dgn tipu daya dunia yg sementara ini. Zaman Atok Tun dah berlalu…Terimakasih atas jasa Atuk Tun kpd negara dulu.

Comments are closed.