Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh (kanan) hadir ke Bukit Aman untuk memberikan keterangan untuk membantu siasatan polis berhubung kenyataannya dalam Facebook bersama peguam beliau Gobind Singh Deo (kiri) dan Syahredzan Johan di Bukit Aman, Kuala Lumpur. foto MOHD ADZLAN, 23 JUN 2020.
Peguam, Gobind Singh Deo bersama anak guamnya Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh hadir ke Bukit Aman untuk memberikan keterangan untuk membantu siasatan polis berhubung kenyataannya dalam Facebook di Bukit Aman, Kuala Lumpur. foto MOHD ADZLAN, 23 JUN 2020.
Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh (kiri) selepas keluar dari Bukit Aman untuk memberikan keterangan untuk membantu siasatan polis berhubung kenyataannya dalam Facebook bersama peguam beliau Gobind Singh Deo (kanan) dan Syahredzan Johan di Bukit Aman, Kuala Lumpur. foto MOHD ADZLAN, 23 JUN 2020.
Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh (tengah) selepas keluar dari Bukit Aman untuk memberikan keterangan untuk membantu siasatan polis berhubung kenyataannya dalam Facebook bersama peguam beliau Gobind Singh Deo (kanan) dan Syahredzan Johan (kiri) di Bukit Aman, Kuala Lumpur. foto MOHD ADZLAN, 23 JUN 2020.
Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh (dua dari kiri) selepas keluar dari Bukit Aman untuk memberikan keterangan untuk membantu siasatan polis berhubung kenyataannya dalam Facebook bersama peguam beliau Gobind Singh Deo dan Syahredzan Johan di Bukit Aman, Kuala Lumpur. foto MOHD ADZLAN, 23 JUN 2020.