Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin memotong daging lembu korban ketika hadir ke Program Korban Aidiladha JBPM 2020 di perkarangan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM), Putrajaya. foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2020.
Menteri Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin melihat anggota bomba membuat ibadah korban sempena Hari Raya Aidiladha ketika hadir ke Program Korban Aidiladha JBPM 2020 di perkarangan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM), Putrajaya. foto MOHD ADZLAN, 3 OGOS 2020.
Menteri Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin memotong daging lembu korban sempena Hari Raya Aidiladha ketika hadir ke Program Korban Aidiladha JBPM 2020 di perkarangan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM), Putrajaya. foto MOHD ADZLAN, 3 OGOS 2020.
Anggota Bomba melapah lembu yang baru disembelih sempena Hari Raya Aidiladha ketika di Program Korban Aidiladha JBPM 2020 di perkarangan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM), Putrajaya. foto MOHD ADZLAN, 3 OGOS 2020.
Menteri Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin megagihkan daging lembu kepada beberapa golongan antaranya asnaf sekitar Putrajaya, Pusat Tahfiz Taman Putra Perdana, Asnaf JBPM, dan Jabatan Sukarelawan Malaysia (RELA) ketika hadir ke Program Korban Aidiladha JBPM 2020 di perkarangan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM), Putrajaya. foto MOHD ADZLAN, 3 OGOS 2020.