Betty Chew Menangis dan Mengaku Tak Bersalah | EDISI MG 2ptg – 11 Ogos 2020

Li Koon didakwa telah bersubahat memastikan Betty mendapat suapan berjumlah RM372,009 untuk Betty melalui syarikat Excel Property Management & Consultancy Sdn. Bhd. antara 19 Ogos 2013 dan 3 Mac 2016.

5 Komen

  1. Oh dia dulu pelakon opera cina traditional. Sebab tu sampai hari ni pun dia masih pandai belakon.

  2. Kata peguam,biasalah naik mahkamah, selalu kau tengok orang menangis kali ini orang pula tengok kau menangis di mahkamah.

  3. Ini permainan yg dimulakan oleh PH melalui konspirasi Tun, Lim Guan Eng, Annuar Ibrahim yg menyerang Najib bertubi2 hingga UMNO/BN jatuh. Sekarang kita tengok bagaimane mereka rase bila perara yg same dipulangkan oleh Najib dan they are the reveiving the same treatment yg mereke lakukan kpd Najib. Nasib baik Tun kebal buat sementara in dan mampu pertahankan kekayaan keluargenya, namun Tun dah tak lame lgi. Jika dia tiade keluargenya akan dipersoal puncha kekayaan mereke. Perpatah melayu, kate paku dulang serpih dan dlm bhasa ingeris The pot calling the kettle black. Ini karma, kalau kita tuduh org tpi kita pon buat perkara yg same, perkara ini akan balik kpd kita. Tambah lagi Najib telah bersumpah dan buat sumpah laknat, kita tgk lah balasan dari Allah SWT.

  4. Kes rasuah banglo murah LGE adalah suatu kes yang mempunyai asas yang sangat kukuh!

    Tapi ramai yang hairan bilamana semua pihak perundangan telah melepaskannya dengan alasan TERKEJUT semata2?

    Dah macam cerita katun!

Comments are closed.