Norzita (tiga dari kiri) bersama sebahagian daripada komputer sumbangan Spice & Seasoning Specialities Sdn. Bhd.di SK Intan Baiduri baru-baru ini.

KUALA LUMPUR – Spices & Seasonings Specialities Sdn. Bhd., pengeluar mi segera jenama Ibumie melaksanakan tanggungjawab sosial korporat dengan menyumbang barangan digital kepada Sekolah Kebangsaan (SK) Intan Baiduri di sini baru-baru ini.

Sumbangan itu terdiri daripada 20 unit komputer, dua unit televisyen interaktif dan empat unit projektor kepada sekolah berkenaan.

Majlis penyerahan barangan disempurnakan Pengurus Pemasaran Spices & Seasonings Specialies Sdn. Bhd., Debbie Teh baru-baru ini.

Hadir sama, Guru Besar SK Intan Baiduri, Norzita Osman dan Pengerusi Persatuan Ibu Bapa & Guru (PIBG) sekolah itu, Llyod Daven Wales.

Sumbangan itu bertujuan membantu pengurusan sekolah memperkasakan Pendidikan ICT kepada murid-murid sekolah terbabit akibat daripada krisis global penularan wabak Covid-19.

Pada masa yang sama, ia juga membantu guru melengkapkan diri dengan penguasaan dalam teknologi digital dan menguasai ilmu berkaitan e-learning untuk menyampaikan ilmu kepada pelajar.

Sementara itu, Norzita mengucapkan terima kasih kepada Spice & Seasoning Specialies Sdn. Bhd. dan terharu dengan sumbangan yang diberikan.

Katanya lagi, ia merupakan sinar baharu kepada para pelajar-pelajar dan juga pihak pengurusan di sekolah tersebut.- MalaysiaGazette