Gambar hiasan
Sumber pendapatan ribuan pekerja, peruncit, pengedar dan pembekal di seluruh rantaian bekalan jenama minuman Coca-Cola di Malaysia bakal terjejas jika ada usaha memboikot produk itu ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di Kuala Lumpur. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 MEI 2021.
Sebahagian pengunjung membeli “fast food” selepas McDonald’s Malaysia menafikan pihaknya menyalur bantuan kepada Israel serta menyifatkan perkara itu sebagai pembohongan dan fitnah ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di sebuah restoran McDonald’s, Kuala Lumpur. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 MEI 2021.
McDonald’s Malaysia menafikan pihaknya menyalur bantuan kepada Israel serta menyifatkan perkara itu sebagai pembohongan dan fitnah ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette di sebuah restoran McDonald’s, Kuala Lumpur. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 MEI 2021.

4 Komen

  1. What kinds of a silly yet stupid question is this.Of course we should.No doubt!

  2. Perancangan jangka panjang kurangkanlah kebergantungan kepada semua produk2 & perkhidmatan atau apa2 sahaja yang ada kaitan dengan Yahudi! Beralihlah kepada alternatif2 lain, kita punyai banyak pilihan!

  3. Kerajaan perlu memikirkan dengan serius bagaimana untuk menutup persatuan2, kelab2 yang ada kaitan dengan Yahudi disini! Persatuan2, kelab2 ini tidak relevan, tidak sesuai dengan sejarah dan budaya tempatan!

Comments are closed.