Kenderaan yang dipercayai membawa Timbalan Perdana Menteri, Ismail Sabri Yaakob kabinet beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa Peguam Negara, Tan Sri Idrus Harun tiba di pintu masuk kediaman rumah Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Bukit Damansara, Kuala Lumpur.Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Petugas media yang membuat liputan keadaan sekitar kediaman Perdana Menteri jika terdapat pergerakan keluar masuk kenderaan yang membawa menteri-menteri Kabinet bagi mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, Kuala Lumpur .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainuddin tiba di pintu masuk kediaman rumah Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Bukit Damansara, Kuala Lumpur.Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa menteri-menteri kabinet tiba di pintu masuk kediaman rumah Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Bukit Damansara, Kuala Lumpur.Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa menteri Kabinet beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa menteri kabinet beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.
Kenderaan yang dipercayai membawa Setiausaha Politik beredar dari kediaman Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas mengadakan pertemuan khas di Bukit Damansara, .Foto HAFIZ SOHAIMI, 03 OGOS 2021.