Pelakon, Ashraf Muslim yang merupakan salah seorang jemaah Emraz Travel & Tours Sdn. Bhd. menziarahi Makam Nabi Muhammad SAW di Masjid Nabawi, Madinah. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Seorang petugas menjaga Makam Nabi Muhammad SAW yang berada dalam Masjid Nabawi di Madinah, Arab Saudi. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Para jemaah kini boleh menziarahi Makam Nabi Muhammad SAW semula berikutan ditutup seketika akibat penularan wabak Covid-19 yang melanda di Masjid Nabawi, Madinah. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Sebahagian jemaah Emraz Travel & Tours Sdn. Bhd. menziarahi Makam Nabi Muhammad SAW di Masjid Nabawi, Madinah. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Seorang lelaki khusuk berdoa berhadapan mimbar dalam kawasan Raudhah yang disebut Nabi Muhammad SAW sebagai taman surga tempat dimana doa akan dimakbulkan oleh Allah SWT di Masjid Nabawi, Madinah, Arab Saudi. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Suasana jemaah melakukan solat-solat sunat dalam kawasan Raudhah mengikut kapasiti yang ditetapkan kerjaan Arab di Masjid Nabawi, Madinah, Arab Saudi. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.
Dua lelaki khusuk berdoa dalam kawasan Raudhah yang disebut Nabi Muhammad SAW sebagai taman surga tempat dimana doa akan dimakbulkan oleh Allah SWT di Masjid Nabawi, Madinah, Arab Saudi. Foto HAZROL ZAINAL, 15 OKTOBER 2021.