Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Khairul Dzaimee Daud (kanan) melakukan gimik pelancaran MYVISA pada Majlis Sambutan Hari Imigresen 2021 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 01 DISEMBER 2021.
Kawalan kehormat bersiap sedia pada Majlis Sambutan Hari Imigresen 2021 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 01 DISEMBER 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Khairul Dzaimee Daud (kiri) melakukan pemeriksaan kawalan kehormat pada Majlis Sambutan Hari Imigresen 2021 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 01 DISEMBER 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Khairul Dzaimee Daud (dua kanan) menurunkan tandatangan sebagai gimik pelancaran MYVISA pada Majlis Sambutan Hari Imigresen 2021 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 01 DISEMBER 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Khairul Dzaimee Daud (kanan) melawat ruang pameran pada Majlis Sambutan Hari Imigresen 2021 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 01 DISEMBER 2021.