Shinjiru Technology dianugerahkan Pembekal Perkhidmatan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) Terbaik dalam Penyelesaian Web pada Penyelesaian Web pada Anugerah Perniagaan PKS dan Usahawan (SEBA) 2021.

KUALA LUMPUR – Shinjiru Technology Sdn. Bhd. (Shinjiru), salah satu syarikat penyedia perkhidmatan web terkemuka di negara ini dianugerahkan Pembekal Perkhidmatan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) Terbaik dalam Penyelesaian Web pada Anugerah Perniagaan PKS dan Usahawan (SEBA) 2021.

Anugerah yang dianjurkan oleh Yayasan Usahawan Malaysia itu memberi pengiktirafan perniagaan cemerlang yang berjaya dalam bidang masing-masing daripada segi strategi perniagaan, ukuran pertumbuhan dan amalan terbaik.

Ia juga bertujuan mewujudkan platform yang boleh dipercayai untuk usahawan memperoleh pengiktirafan, rangkaian dan berterusan pertumbuhan.

Ketua Pegawai Teknologi Shinjiru, Shaun Lim berkata, pihak gembira kerana memenangi anugerah terbaik itu pada acara usahawan PKS Malaysia PKS.

“Anugerah ini adalah bukti kepakaran, ketulenan dan keunggulan dalam dalam menyediakan perkhidmatan premium selama lebih 23 tahun dan ia didedikasikan kepada kakitangan kami atas usaha dan sumbangan tanpa jemu mereka kepada kejayaan syarikat semasa wabak ini.

“Kami hanya boleh mencapai kemuncak kecemerlangan dan melaksanakannya dengan yang luar biasa hasil sokongan satu pasukan.

“Kami juga berterima kasih kepada pelanggan atas sokongan dan keyakinan mereka yang tidak berbelah bahagi terhadap kami. Shinjiru akan terus berkhidmat kepada pelanggan dan komited berusaha untuk menyediakan produk dan perkhidmatan yang berbeza.

“Shinjiru telah memantapkan dirinya sebagai salah satu penyedia penyelesaian teknologi maklumat (IT) sehenti terkemuka negara dan kekal membantu pendigitalan perniagaan dari semua saiz dengan menyediakan web yang cemerlang,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Sementara itu, Anugerah Perniagaan PKS dan Usahawan 2021 diadakan di Hotel Shangri-La Kuala Lumpur dan telah dirasmikan oleh Menteri Usahawan Pembangunan dan Koperasi Malaysia, Datuk Seri Noh Omar,

Anugerah itu disampaikan kepada 42 penerima anugerah berkaliber tinggi bagi usahawan yang mempamerkan prestasi perniagaan cemerlang, kreativiti, pandangan jauh dan strategi inovatif dalam mencipta kecemerlangan jenama.

Calon anugerah itu telah melalui proses kelayakan dan pengesahan lapan fasa yang ketat untuk memperoleh pengiktirafan ini sekaligus menjadikan mereka yang terbaik di kalangan terbaik.

Aspek yang paling penting dalam proses penghakiman adalah tinjauan pekerja dan pelanggan yang membolehkan pekerja dan pelanggan untuk menyatakan pandangan jujur ​​dan tidak berat sebelah mereka terhadap organisasi.

Dalam pada itu itu, sebagai penyedia penyelesaian IT sehenti, Shinjiru menawarkan rangkaian produk dan perkhidmatan yang luas termasuk Pendaftaran Nama Domain, Pembina Laman Web, Reka Bentuk Laman Web, Khidmat Hs WordPress, VPS Hosting, Shared Hosting, Dedicated Server, Server Colocation, SEO Marketing dan banyak lagi. – MalaysiaGazette