Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed melihat enjin lori yang berjaya dirampas selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.
Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed melihat sebuah lori yang berjaya dirampas selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.
Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed melihat barang kes yang berjaya dirampas selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.
Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed menunjukkan barang kes yang berjaya dirampas selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.
Antara barang kes yang berjaya dirampas oleh pihak polis selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.
Antara enjin yang berjaya dirampas oleh pihak polis selepas menumpaskan Geng Esvaran dalam satu kes sindiket curi lori yang melibatkan 8 buah daerah di Negeri Selangor ketika di Ibu Pejabat Daerah Sungai Buloh. Foto MOHD ADZLAN, 15 APRIL 2022.