Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin beramah mesra dengan tetamu yang hadir pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin hadir pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob beramah mesra dengan Pengerusi Majlis Pemulihan Negara (MPN), Tan Sri Muhyiddin Yassin sambil diperhatikan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (kiri) dan timbalannya, Datuk Seri Dr Ismail Mohamed Said (dua kanan) pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (dua kanan) bergambar dengan sebahagian kakitangan KDN yang hadir pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (tengah) beramah mesra dengan sebahagian kakitangan KDN yang hadir pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.