Lakaran artis Bandar Ainsdale Lakeside Home Series.

KUALA LUMPUR – Kesemua 44 unit kediaman tambahan terakhir Bandar Ainsdale Lakeside Home Series telah habis dijual pada pelancarannya minggu lalu.

Rumah dua tingkat terletak di perbandaran terancang Bandar Ainsdale di Negeri Sembilan.

Daya tarikan Bandar Ainsdale dipertingkatkan dengan adanya Taman Ainsdale seluas 11 ekar, trek joging sejauh 1.2 km, taman permainan kanak-kanak dan gelanggang futsal mini.

Ketua Pegawai Pemasaran & Jualan Sime Darby Property, Datuk Lai Shu Wei berkata, pencapaian ini menunjukkan keupayaan pemasaran strategik syarikat untuk menarik pelanggan dengan produk dan tawaran yang betul.

”Kami menyaksikan selera pasaran dengan kejayaan fasa awal Ainsdale Lakeside Home Series Rumah Siri Rumah Ainsdale Lakeside dan melihatnya kejayaannya berulang, sekali gus menunjukkan syarikat kami memahami kehendak dan keperluan pembeli rumahnya,” katanya.

Dengan binaan bermula dari 1,817 kaki persegi, rumah pegangan bebas ini mempunyai keluasan tanah 20’ x 65’ dengan susun atur empat bilik tidur dan tiga bilik air.

Keselamatan dan keselamatan pemilik rumah juga diselenggara dengan pagar perimeter dan rumah pengawal khusus.

Bandar Ainsdale Lakeside Home Series terletak 5 kilometer dari Seremban Gateway dan mempunyai sambungan mudah ke dan dari Kuala Lumpur melalui persimpangan Bandar Ainsdale khusus di Lebuhraya PLUS. – MalaysiaGazette