Ketua Polis Daerah Serdang, ACP A.Anbalagan (tengah) menunjukkan peralatan yang digunakan oleh suspek dalam menjalankan aktiviti kegiatan kes samun pada sidang media mengenai kejayaan anggota polis dalam menumpaskan geng ‘Angah’ di Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 26 SEPTEMBER 2022.
Ketua Polis Daerah Serdang, ACP A.Anbalagan (kiri) menunjukkan kenderaan yang digunakan oleh suspek dalam menjalankan aktiviti kegiatan samun pada sidang media mengenai kejayaan anggota polis dalam menumpaskan geng ‘Angah’ yang terlibat dalam kegiatan kes samun di Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 26 SEPTEMBER 2022.
Antara suspek yang berjaya ditahan pada sidang media mengenai kejayaan anggota polis dalam menumpaskan geng ‘Angah’ yang terlibat dalam kegiatan kes samun di Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 26 SEPTEMBER 2022.
Antara barang yang dirampas pada sidang media mengenai kejayaan anggota polis dalam menumpaskan geng ‘Angah’ yang terlibat dalam kegiatan kes samun di Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 26 SEPTEMBER 2022.