Najib Razak
Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak (kanan) dipeluk ketika menyampaikan BR1M kepada penerima, Harun Abu pada Majlis Pelancaran BR1M Peringkat Kebangsaan di Dewan Konvensyen Sultan Haji Ahmad Shah, Pekan, Pahang pada 25 Februari 2018.

KUALA LUMPUR – Pentadbir laman Facebook Najib Razak mempersoalkan tentang gelaran ‘penyamun’ yang dilemparkan oleh pihak tertentu kepada pemimpin-pemimpin UMNO walhal mereka sebenarnya banyak membantu rakyat.

Beliau berkata, veteran UMNO, Tan Sri Shahrir Abdul Samad menggunakan wang sendiri untuk kerja-kerja membaik pulih projek perumahan Puri Langkasuka, Larkin yang terbengkalai selama lapan tahun.

Jelasnya, bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pula membantu dengan membayar balik sebahagian wang yang dibelanjakan oleh Shahrir.

“Tapi mereka diheret ke mahkamah oleh bekas Peguam Negara, Tan Sri Tommy Thomas dan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan digelar penyamun pula.

“Yang kononnya tak samun itu, mereka bantu apa pula?” katanya dalam hantaran Facebook, hari ini.

Semalam, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melepas dan membebaskan Shahrir yang juga bekas Pengerusi Felda daripada pertuduhan gagal mengisytiharkan RM1 juta diterima daripada Najib melalui sekeping cek kepada Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN). – MalaysiaGazette

1 Komen

Comments are closed.