Orang ramai menyambut baik inisiatif kerajaan melaksanakan kredit eMadani tetapi pada masa yang sama merungut kerana ia tidak semudah yang disangka.

MalaysiaGazette.com – Online News / Portal – Follow US Now! Or visit www.malaysiagazette.com for the latest news on politics, economy, fashion, travel, lifestyle and more www.malaysiagazette.com

#malaysiagazette #mgtv

1 Komen

  1. duit dalam dompet tinggal RM20 je ..kegunaan dapur pun dah kehabisan,minyak kereta untuk ulang alik balik kerja pun dah tinggal 10%dah lah bini tengah mengandung,memang lah banyak makanan yang diidamkan…tak nak fikir banyak2 turun je pergi ke supermarket untuk membeli barangan dapur pakai EMADANI yang bernilai RM100 tu ..sampai je kat kedai terus tanya chasier sama ada boleh claim atau tidak…boleh claim,tetapi hanya bawah RM20 je yang kedai tu terima..mampus lah nak makan apa untuk hari esok dan hari seterusnya…kalau lah kerajaan ini membantu,dia tak akan menyusahkan rakyat sebegini,kalau lah kerajaan ini berniat nak membantu rakyat,apa susah nya,terus masukkan bantuan itu ke akaun rakyat,kan senang…

Comments are closed.