Najib Razak hadir pada sidang media khas di PWTC, Kuala Lumpur. foto SYAFIQ AMBAK, 10 MEI 2018

KUALA KUMPUR – Keputusan Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) membuktikan Barisan Nasional (BN) tidak mengamalkan penipuan untuk menang dalam  pertandingan, kata Pengerusi Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Najib Razak. 

Sebaliknya kata beliau, BN terus diburukkan-burukkan melakukan penipuan adalah fitnah yang digunakan pihak lawan. 

“Banyak perkara-perkara yang telah digunakan atau dijadikan sebagai senjata dalam pilihan raya termasuklah fitnah dan hasutan yang dilemparkan antaranya kononnya BN akan melakukan penipuan untuk memenangi pilihan raya jelas sekali dengan keputusan pilihan raya kali ini tidak ada sebarang prnipuan yang dilakukan pihak BN,” katanya kepada pemberita ketika sidang media di Dewan Tun Hussein Onn Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). 

Najib dalam pada itu terus komited untuk menggalas tanggungjawab yang diberikan eh rakyat kepada 79 kerusi Parlimen baru-baru ini dengan bersungguh-sungguh. 

Ujarnya lagi, mandat dan amanat rakyat perlu dilaksanakan agar dapat meraih lebih lagi kepercayaan kelak.

“Kita telah memenangi 79 kerusi yang mandat yang kita mesti pandang berat dan laksanakan amanah rakyat supaya rakyat beri lepercayaan mungkin lebih lagi lada masa2 akan datang,”tambahnya.-MalaysiaGazette