TERKINI : BAHAYA “Anwar Ibrahim Simpan Budak-Budak Dalam Pejabat” Farhash Mohon Maaf – Chegubard

KUALA LUMPUR – Selepas membuat kenyataan terbuka menyerang Badrul Hisham Shaharin semalam, hari ini Setiausaha Politik kepada Presiden PKR, Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak membuat pusingan U pula.

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Badrul Hisham atau lebih dikenali dengan Chegubard apabila beliau menerima mesej daripada Farhash menerusi aplikasi WhatsApp kira-kira jam 8.35 pagi tadi.

Menurut Badrul Hisham, dalam mesej berkenaan, Farhash mengaku telah membuat kesilapan menuduhnya sebagai dalang di sebalik pendedahan Muhammad Yusoff Rawther semalam.

“Tiba-tiba pagi tadi dia (Farhash) hantar mesej, ‘Salam bro Farhash ni, saya dapat informasi, saudara tak terlibat, boleh call, semua ini salah faham sebab Yusoff petik nama saudara dalam sidang media.

“Kalau saudara betul-betul tak terlibat, saya mohon maaf, nak jumpa, nak call,” katanya pada sidang media di Taman Melawati, hari ini.

2 Komen

  1. Dalam sejarah kono Romawi apa bila para general kembali dari medan pertempuran dengan beroleh kemenanga soalan pertamayang ditanya oleh Mahraja Romawi kepada para geberal ialah ” Berapa orang budak lelaki yang kamu mahu malam ini ?”.
    Jadi apa yang berlaku di tengah mesyrakat orang politik di Malaysia kini bukan lah satu perkra yang pelik.

Comments are closed.