TERKINI : Ada Risiko Kalau Tukar Pemimpin dan Kerajaan – Tun Mahathir

Hanya seorang yang berani sahaja boleh menjadi pemimpin, kata Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Menurut beliau, seorang pemimpin juga perlu mempunyai kebolehan yang tinggi supaya tidak ada pencabar yang berani untuk merebut jawatan itu daripada tangannya.

6 Komen

  1. Sekarang ni tak ada risiko ke…?Rakyat akan tukar kalau pemimpin yang akan di lantik ni pun menyebabkan rakyat susah. Susah dah susah dah..

  2. Adakah sidang APEC Nov 2020 ini nanti akan menjadi medan memburuk2kan bakal PM keseluruh dunia sebagaimana kempen memburuk2kan calon tersebut semasa pembukaan sukan Komenwealth 1998 dahulu?

    Adakah sejarah akan berulang? Sama2 tunggu, sila tambah pop corn satu guni!!! Kah..kah..kah..

  3. Risiko! Hang tak dak kerja la! Mukhriz nanti orang Kedah nanti halau dia balik KL. Hang tak fikir kah pasal apa ada kontroversi setengah orang bodoh nak hang sebagai PM, setengah kami klau boleh suruh hang blah besok? Dulu bolehlah bila sebut saja Tun M semua kroni hang meleleh air lior. Pengalaman kami tak boleh lupa yang hang tu lebih rakus dari Jibbie 1MDB. Selama 25 tahun hang “rogol” Malaysia dan memecah belahkan perpaduan Melayu. Klau orang lupa perbuatan apa hang buat kat duit Malaysia iaitu duit Petronas yang hang curi dari Kelantan, Trengganu, Sarawak dan Sabah.
    Patutla kami dulu panggil hang ” Mahafiraun” dan sekor lahi lagi penyamun tarbus “Dime” Zainuddin.Blah la!

Comments are closed.