KUALA LUMPUR – Maxis mengadakan jualan terbesar Maxis yang akan berlangsung selama tiga bulan dari sekarang, atau selagi stok masih ada.

Pelanggan boleh mendapatkan telefon pintar baharu seperti Samsung Galaxy A21s, OPPO A92, Huawei Nova 5T dan Vivo V19 pada hanya RM1 dan boleh menikmati lebih banyak data daripada pelan mereka secara kekal.

Untuk menikmati tawaran ini, pelanggan hanya perlu menggunakan pelan Maxis Postpaid 98, 128, 158 atau 188.
Dengan promosi tersebut, pelanggan dapat jimat sehingga RM1,198 untuk peranti ini.

”Keadaan normal baru telah menyedarkan kita akan kepentingan bersalinghubung. Kami di Maxis menyedari keperluan ini, dan untuk menggembirakan para pelanggan pada masa perayaan ini, kami telah menawarkan peranti terkini pada nilai yang luar biasa. Dari individu, keluarga hingga ke perniagaan, tujuan kami adalah untuk membolehkan semua memiliki sesuatu pada era kesalinghubungan ini,” kata Arjun Varma, Ketua Pengguna Maxis.

Menurutnya, penggunaan data telah meningkat kepada kadar yang belum pernah terjadi sebelum ini sejak awal Perintah Kawalan Pergerakan pada 18 Mac, dengan pelayaran Internet, penstriman video, pesanan segera dan alat kolaborasi menyumbang sebahagian besar trafik ini.

Untuk memenuhi kehendak penggunaan data mereka yang tinggi, pelanggan boleh mendaftar pelan pasca bayar Maxis untuk menikmati data berkelajuan tinggi hingga 100GB, serta panggilan dan SMS tanpa had ke semua rangkaian.

Selain itu, pelanggan boleh menambah berkongsi talian dengan hanya RM48 sebulan dan menikmati 30GB data yang dapat dikongsi, membolehkan semua orang dalam seluruh keluarga menikmati sesuatu.

Pelanggan pasca bayar Maxis dan berkongsi talian sedia ada juga akan menikmati lebih banyak data kerana mereka akan ditingkatkan secara automatik. – MalaysiaGazette