KUALA LUMPUR – Jabatan Imigresen Malaysia sedang mencari lelaki warga Bangladesh bernama Md Rayhan Kabir bagi membantu siasatan di bawah Akta Imigresen 1959/63 (Akta 155).

Lelaki berusia 25 tahun itu memiliki pasport bernombor BW0974403 dan alamat terakhirnya di Sirhan Legacy Sdn Bhd, B-7-9 Menara Uncang Emas, 85. Jalan Loke Yew 55200 Kuala Lumpur.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai lelaki ini diminta menghubungi terus Penolong Pengarah Imigresen, Nurulmasha NAzlinan Hussin di talian 03-88801298/1294 pada waktu pejabat atau Bilik Gerakan 03-8801555 selepas waktu pejabat. – MalaysiaGazette

4 Komen

  1. Bangla yang tak tau malu dan mengigit tangan yang menyuap wajib di cari,di tangkap serta di halau.Banyak sudah golongan bangla di Malaysia yang kurang ajar,dajal dan keras kepala dan ada yang samseng.Kerajaan di minta kurangkan angka bangla di Malaysia se minima mungkin.Sudah ada sekitar 1.5-1.7 juta bangla termasuk Pati dan angka ini semakin bertambah setiap minggu dan bulan.Kerajaan bangladesh wajib mengambil balek warga bangla dari Malaysia kerana rakyat Malaysia sudah buat keputusan tidak mahu lagi golongan bangla di Malaysia,pergilah ke negara negara lain seperti Kuwait,UAE,Jordan,Qatar,Oman,Turki, dan banyak lagi negara lain.Bangla tidak di perlukan di bumi Malaysia.

  2. Tuduh dulu di mahkamah, sekiranya tidak bersalah hantar balik jika tidak mempunyai dokumen. Sekiranya bersalah, jalani hukuman dulu lepas tuu tendang kluar.

  3. laaa..xdapat lagi ke haramjadah nie??
    pihak berkuasa jgn nk double standard,
    aku nk tgk haramjadah nie DITANGKAP dan DIDAKWA sbb beri tanggapan buruk kepada negara,
    jgn nt haramjadah nie terlepas pulak,
    puak2 haramjadah nie beso kepala skrg sbb MUNGKIN ada pihak berkuasa yg double standard,
    ngan warga tempatan bukan main lagi,kononnya negara ada undang2,
    tapi bila ngan puak2 haramjadah nie???

Comments are closed.