Nurul Ilham

KUALA LUMPUR – Anak Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa menjadi mangsa buli pengguna jalan raya.

Melalui perkongsian di Twitter hari ini Nurul Ilham berkata, pemandu sebuah kenderaan jenama Proton telah menekan brek di lorong laju.

Menurut beliau, tindakan pemandu berkenaan sangat berbahaya tambahan beliau turut membawa seorang anaknya berusia dua tahun dalam kenderaannya.

Nurul Ilham berkata, kenderaan berkenaan berada selama satu minit di lorong tersebut sebelum bertindak beralih ke lorong lain.

“Saya biasanya tidak menyiarkan perkara ini tetapi saya dibuli di jalan raya hari ini.

“Kereta ini terus menekan brek di lorong terpantas. Sangat berbahaya dan saya mempunyai anak saya yang berumur 2 tahun bersama saya.

“Berada di sana selama satu minit sebelum dia (ya, dia) bertukar ke lorong seterusnya,” kata Nurul Ilham.

Keratan layar dari Twitter Nurul Ilham memaparkan kenderaan yang didakwa membuli beliau.

Dalam perkongsian berkenaan, Nurul Ilham yang merupakan anak keempat kepada Anwar dan Ahli Parlimen Bandar Tun Razak Datin Seri Wan mendakwa kejadian itu bermula dari sebuah plaza tol.

Jelas beliau, pemandu tersebut membunyikan hon ke arah kenderaannya.

“Mula-mula nampak kereta ni dekat pintu tol bila dia membunyikan hon ke arah saya untuk menuju ke lorong Touch N Go.

“Saya telah memberi isyarat untuk pergi ke kiri, tetapi saya tidak nampak sebarang isyarat dia pergi ke kanan (ke arah lorong Smart Tag). Rasanya dia marah tentang itu,” kata Nurul Ilham.-MalaysiaGazette

 

1 Komen

  1. Berani pandu tu kacau anak PM X. Nanti kita bagi tau kat Jep Sepah untuk sindiran di Sepahtu Reunion. Nanti dia. Biasadia.korek bijik mata.

Comments are closed.