UNHRC
Anwar Ibrahim

KUALA LUMPUR – Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim percaya pengundi di enam negeri termasuk di Parlimen Kuala Terengganu akan membuat pilihan bijak dalam pilihan raya yang akan berlangsung esok.

Dalam satu perkongsian video hari ini, Anwar melahirkah harapan agar pengundi serius dalam menjalankan tanggungjawab demi menjamin kemajuan negara, keamanan dan perpaduan rakyat.

‘Saya mendoakan kepada Allah moga-moga ia dapat berjalan dengan lancar dan baik, kita dapat tenang menjalan dan menyempurnakan tanggungjawab.

“Kepada pengundi termasuk anak-anak muda yang baru mendapat peluang dan diberikan hak untuk memilih saya percaya dapat memilih dengan bijak, menjaga keamanan negara, kestabilan negara, dan parti dan kerajaan yang boleh memulihkan ekonomi, memberi jaminan pekerjaan kepada mereka.

“Dan lebih utama memberi keselesaan hidup kepada diri, keluarga mereka dan juga Malaysia negara tercinta,” kata Anwar.

Tambah Anwar, pengundi perlu memilih perpaduan demi masa depan yang stabil, ekonomi yang terangkum serta jelas pengarahannya dan memastikan isu tahap gaji rakyat tidak dipandang remeh dan dipertingkat.-MalaysiaGazette