Home Politik Lucu, pembangkang harap Dr Mahathir bawa reformasi

Lucu, pembangkang harap Dr Mahathir bawa reformasi

Abdul Rahman Dahlan

KUALA LUMPUR – Hasrat pembangkang untuk membawa reformasi dalam kerajaan tapi mencalonkan Dr Mahathir disifatkan sebagai suatu yang lucu, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdul Rahman Dahlan.

Abdul Rahman mendakwa bekas perdana menteri itu adalah seorang pakar tipu muslihat dan tindakan pembangkang meletak Dr Mahathir hanya akan menyebabkan reformasi yang dicita-citakan mereka akan gagal.

“Perkara yang lucu adalah apabila PH (Pakatan Harapan) mengumumkan Dr Mahathir sebagai perdana menteri dan pada masa yang sama mengumumkan cadangan pembaharuan dalam agenda mereka.

“Kebenarannnya adalah Dr Mahathir tidak akan melaksanakan reformasi itu. Dia telah terbukti sebagai pakar muslihat dan pembaharuan yang tidak boleh pakai,” kata Abdul Rahman dalam komen di akaun Twitternya.

PH semalam mencalonkan Dr Mahathir sebagai calon Perdana Menteri mereka untuk menghadapi pilihan raya umum ke-14 nanti. – MalaysiaGazette

1 Komen

  1. Tidak perlula nk harapkan mahathir ni, beliau dh ptt bersara dari politik namun sikap yg pentingkan dlm diri beliau la yg mnyebabkan keadaan negara jadi huru hara..

Comments are closed.