Rais Yatim
Rais Yatim

KUALA LUMPUR – Kekalahan teruk Pakatan Harapan (PH) dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Tanjung Piau diibaratkan sebagai gegaran atau letupan kepada kerajaan.

Tan Sri Rais Yatim memberi amaran, jika kerajaan masih tidak mempedulikan janji-janji yang dibuat pada pilihan raya lalu, PH perlu bersedia menjadi kerajaan tempang dan tumbang pada pilihan raya akan datang.

“Jika terus tak peduli janji-janji PR14, kalau terus bermenteri tigasuku dan butatuli jeritan rakyat, bersedialah untuk berkerajaan tempang dan tumbang di pilihan raya akan datang,” kata Ketua Badan Pimpinan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Negeri Sembilan.

Tegasnya, rakyat sudah muak. – MalaysiaGazette

8 Komen

  1. Bye2..kjaan sepenggal…
    Bangkit BN bangkit…insyaallh pru15 bn akn memerintah semula..bn lebih baik dri ph dap..

    • Pasti BN bangkit . Kerajaan PH. Menipu rakyat. Depa gaji berpuluh ribu. Semua free. Rumah. Kereta. Minyak. Tol. Sebab itu lah depa tidak ambil peduli dengan rakyat.

  2. Tiga suku tuu,…. laju menurun jadi suku. Padan muka pemimpin2 melayu dalam PH yang buta, tuli dan bebal dii bawah telunjuk DAP, takda maruah, hanya jaga kepentingan sendiri. Muhasabah la diri masing2. Your days and PH days are numbered! Ayuh bangkit rakyat semua kaum, kuasa rakyat juga yang agong.

  3. Tiga suku yg kamu tuduh itu lebeh baik dari 4 suku yg bakal menghabis kan apa yg baki dari glc yg ada pelakun utama yg kini penesihat BN x akan teragak2 merompak bersama kawan 4 suku nanti yakin ini akn berlaku kliptokrasi akan berulang dgn watak atau wajah baru .

  4. Mereka dh dpt gaji rm50k lbh beb….mereka xpeduli dh apamasaalah rakyat..yg penting masing2 dulu papekedanat dh dpt imbuhan besar tetiap bulan mereka mramcang camna nk tambah lg byk…tgk 1 menteri…xbpa bulan jd menteri dh keluar vellfire baru…..nmpk lebih bergayakn…nk tlg rakyat pe kejadah cam tu…puii

  5. Pasti BN bangkit . Kerajaan PH. Menipu rakyat. Depa gaji berpuluh ribu. Semua free. Rumah. Kereta. Minyak. Tol. Sebab itu lah depa tidak ambil peduli dengan rakyat.

Comments are closed.