TERKINI : Pakatan Harapan Kalah Teruk Kerana “Jumlah Ahli Berkurangan” – Tun Mahathir

Tun Dr Mahathir Mohamad percaya bahawa golongan muda dalam sayap Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mampu menebus semula kekalahan teruk parti itu dalam pilihan raya akan datang.

Pengerusi Bersatu itu berkata, beliau percaya ketika ini hanya anak muda dan wanita yang mempunyai idea terbaik untuk membawa gerakan bagi memenangkan parti itu.

6 Komen

  1. Rakyat x mau undi ph bkan sebab kurang ahli. Dah dua kali jdi pm tu pun x faham atau saja buat2 x faham. Sejak ph merentah dah macam2 hal yg x sapatut nya belaku kat malaysia ni. Bila tanya tepis sana tepis sini.. Ujung2 salah kan kerjaan lama…
    Yg terkini pesta tatoo 1/2 bogel himpunan bekas penganas kominis, bendera malaysia di permainkan alahai ph rakyat dah meluat…

  2. Layan ajelah…dulu beria sangat dok pangkah ph..org muda banyak yg dah menyesal salah pilihan…skrg rakyat dah mula sedar kesilapan mereka..tunggu isyarat dari rakyat yg bnyk tertipu dlm pru akan dtg..boleh tengok sandiwara dan lakonan ph dlm manifesto nnti….

  3. Kau asyik nak kata melayu dan bumiputra malas..jadi buat apa nak ikut parti kau.. Dah jadi PM tak pula nak bantu rakyat..bila dah tak tau nk buat apa ko salahkan kerajaan dahulu…sdh2 lah org tua.

  4. Mahadzir… Bukan soal jumlah ahli. Jumlah tol. Jumlah PTPTN. Jumlah SST. Jumlah minyak. Dan Jumlah harga barang2 keperluan. Akhir sekali jumlahnya penipu campur semua itu baru boleh menang mengundi.

Tinggal Komen

Please enter your comment!
Please enter your name here

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.