TERKINI : Saya Tidak Ada Rasa Apa-Apa – Najib Razak

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hadir perbicaraan kes SRC International Sdn Bhd di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Kuala Lumpur.

5 Komen

  1. Daulat Tuanku.
    Sembah patik mohon berbicara pada tuanku.

    Dari seorang rakyat biasa mewakili 7 juta rakyat Malaysia yg telah dinafikan hak nya pada masa ini.

    Dimana undi kami keatas kemenangan majoriti keatas ph telah dinafikan dengan melantik@membentuk kerajaan dari kumpulan politik yg kalah dalam pru lepas.

    Ampun tuanku.
    Patik mengharapkan sudilah kiranya Tuanku menasihatkan YAB TS Muhyidin Yasin utk mengadakan sesi sidang parlimen pada kadar segera & memberikan peluang wakil-wakil kami yg telah kami undi@pilih pada pru ke 14 memilih jawatan PM Malaysia.

    Agar kami tahu sama ada mereka yang telah kami undi ini dgn pengorbanan wang ringgit, masa & kepanasan beratur panjang ketika mengundi dapat dihargai & menjalankan amanah yg kami beri atas nama Lailahaillallah, Muhammad Rasullullah dapat mereka tepati.

    Utk kami dapat menilai kembali kejujuran mereka dihadapan Allah sama ada didunia ini mahupun di akhirat kelak.

    Ampun Tuan ku.
    Sembah patik mohon diampun.

    Pengundi yg terkhianati.
    Sungai buloh, Selangor.

  2. Pehal ko arif muluk?..PH sendri yg menafikan hak pengundi2 PH mcm ko..berjalan tersadung kaki sendri, nk salahkan batu!..

  3. Tu lah pengikut PH ni bodoh politik. PM yang dia dewakan letak jawatan dan parti tju kelar PH untuk jauhkan diri dari DAP yangmeroskkan Melayu. Mana ada kerajaan pintu belakang. Undi kamu tu telahmerosakan teruk ketuanan melayu. Kamu masuklah MIC

Comments are closed.