Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama beberapa pimpinan utama Pakatan Harapan dalam pertemuan malam tadi.- Gambar ihsan FB Anwar.

KUALA LUMPUR – “Insya Allah perubahan besar dalam masa terdekat.”

Itu ungkatapan penuh makna dan menimbulkan persoalan yang tercatat di laman sosial Pakatan Harapan dalam satu hantaran malam ini.

Hantaran tersebut turut dimuatnaik di laman Facebook Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Turut dimuatnaik gambar-gambar pertemuan Ketua Pembangkang itu dengan beberapa pemimpin parti Pakatan Harapan (PH) termasuk Presiden Amanah, Mohamad Sabu, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dan Anthony Loke.

“Pimpinan utama PH telah bertemu malam ini dan mengulangi komitmen untuk bersama mengukuhkan PH dalam membuat setiap keputusan dan tindakan politik.

“PH akan membuat semua keputusan berasaskan konsensus,” katanya lagi.- MalaysiaGazette

4 Komen

  1. Sudah- sudahlah Dato’ Sri.Rakyat dah meluat.Rakyat bukan nak pilih parti sekarang, rakyat nak harungi kehidupan sekarang ni.Tunggu sahajalah PRU 15.rakyat akan buat keputusan, nak pilih kerajaan sedia ada @ pembangkang.Cukup2 berlakun, menipu rakyat dan mementingkan diri sendiri.

  2. Nuar hanya akan dapat jadi PM 9 dengan syarat dia keluar dari bayangan Madey. Nuar kena tolak tepi Madey dan jauhkan dia dari DAP dan PAN. Jangan biarkan dia menguasai Sidang Media PH sebab dia masih mahu merebut jadi PM. Jadi nuar kena bijak matikan langkah politik Madey. Cepat matikan dia.

  3. Hancing dan kencing lebih baik darimenipu, merompak , merasuah dan nencuri. Hancing dan kencing boleh dibasuh. Bila sudah dibasuh boleh jadi bersih . Tunggulah kerana kerajaan baru terpaksa cuci dulu tahi-tahi dan air kencing kotor yg ditinggalkan kerajaan lama. Ia perlu masa dan wang. Merompak, mencuri, menipu dan merasuah akan jadi api dalam kubur. Sesiapa yg sokong kerajaan rasuah dapat tumpang sekaki dalam kubur

Comments are closed.