Jenama telefon pintar paling pesat berkembang di dunia, realme mengumumkan rekaan mainan baharu, realmeow.

KUALA LUMPUR – Jenama telefon pintar paling pesat berkembang di dunia, realme mengumumkan rekaan mainan baharu, realmeow, sebagai Ketua Pegawai Trend (Chief Trendsetting Officer) untuk mendemokrasikan budaya pembawa trend baharu selain mempamerkan keperibadian Gen-Z yang pelbagai.

Sebagai rekaan mainan pertama yang dilancarkan oleh syarikat teknologi, realmeow adalah gabungan kedua-dua reka bentuk teknologi tinggi dan pembawa arus.

Berasal dari Trendsetting Planet, realmeow adalah rekaan gaya berani yang mewakili semangat “Dare to Leap”. Lebih menarik, rekaannya diilhamkan oleh kucing.

Rekaan realmeow dirancang bersama Mark A. Walsh, seorang pereka animasi terkenal di dunia, dan pereka realme. Walsh adalah Pengarah Animator Pixar’s Finding Nemo dan Pengembang Karakter Pixar’s Monsters, Inc.

Dia percaya: “Karakter bermula dengan semangat. Menentukan semangat mereka, dan mempunyai halangan yang harus mereka atasi untuk mencapai hasrat itu, inilah yang menjadikan keperibadian yang hebat dan watak yang dapat dikenali.

“Oleh itu, dia bergabung di realme Design Studio sebagai Perunding Kreatif untuk mewujudkan realmeow yang ‘trendy’, bebas dan berani.

Sebagai Tech Trendsetter, realme komited untuk membawa budaya terkini ke dalam industri teknologi, menggabungkan budaya dengan teknologi tinggi dan mendemokrasikannya.

Semasa merancang realmeow, Mark dan realme percaya bahawa ia harus menunjukkan budaya yang disukai oleh golongan muda. Oleh itu, mereka mendapat inspirasi dari budaya jalanan, tetapi untuk menjadikannya lebih estetik dan terang, mereka meletakkan beberapa elemen dari lukisan dan patung.

Dengan warna kuning sebagai warna utama tubuhnya, mainan rekaan ini selalu memakai sepasang Kaca Mata Berlaser hitam. Cermin mata ini dapat mengubah objek apa pun hanya dengan pandangan, menjadikannya tajam dengan sikap dan meletup dengan tenaga darinya.

realme percaya mainan rekaan eksklusif ini adalah medium yang sangat baik untuk membuat lebih ramai orang tahu dan menyukai budaya pembawa arus ini. Dengan menerapkan kepercayaan ‘Dare-to-Leap’ dan budaya trend, realmeow akan menjadi identiti budaya dalam kalangan peminat industri.

Untuk menjadikannya lebih popular dalam kalangan anak muda, Mark dan realme membuatnya dengan kucing sebagai contoh model dan menjadikannya makhluk misteri dari Trendsetting Planet. Ia datang untuk mendemokrasikan budaya pop.

Tidak kira siapa anda, berapa usia anda, di mana anda tinggal, setiap orang yang bersemangat untuk hidup selalu mempunyai pasangan yang hanya mempunyai trend untuk diri sendiri di dunia imaginasi anda.

realmeow adalah rakan karib tren untuk setiap peminat bidang, memberitahu dunia bahawa kita adalah generasi yang menentukan trend. realmeow akan berkembang dengan semua peminat realme dan mendorong mereka untuk meningkatkan keyakinan diri mereka sendiri untuk mencipta lebih  banyak kemungkinan.

Sebagai mainan rekaan edisi terhad, realmeow sentiasa berumur 18 tahun. Dengan kacamata lasernya, maskot pertama realme di dunia ini selalu percaya bahawa hidup itu pendek, jadi kebahagiaan adalah keutamaan dalam hidup. Yang paling dia gemari adalah ayam goreng, jadi jika anda bertemu dengannya, tolong belikan dia ayam goreng atau pizza. Mahir bermain skateboard dan tarian hip-hop, dia sangat menggemari lagu-lagu rap.

realmeow adalah pembawa budaya baharu, juga ikon keinginan anak muda untuk terus maju ke hadapan, kreatif dan mempunyai keperibadian yang unik, terutamanya bagi memenuhi permintaan fesyen dan kualiti. I

ni juga adalah usaha untuk menerokai budaya menetapkan trend dengan golongan muda dan berkongsi maklumat trend terkini dengan golongan muda. realme juga bakal melancarkan pakej hadiah realmeow edisi terhad untuk meraikan tahun baru dengan golongan muda di seluruh dunia.

Diposisikan sebagai Tech Trendsetter, realme komited untuk membawa budaya baharu ke dalam  industri teknologi untuk memenuhi permintaan anak muda. Pada masa akan datang, realme akan melancarkan lebih banyak produk telefon pintar dan AIoT yang disesuaikan berdasarkan  realmeow untuk membina kehidupan pintar yang berkaitan dengan semua trend.