Wan Saiful Wan Jan

KUALA LUMPUR – Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mengucapkan tahniah kepada semua anggota Kabinet yang diumumkan hari ini.

Ketua Penerangannya, Datuk Wan Saiful Wan Jan berkata, tanggungjawab yang digalas oleh setiap anggota Kabinet adalah amanah besar dan akan meneruskan usaha menangani wabak Covid-19 serta menjaga kebajikan rakyat dan membina semula sektor ekonomi.

Jelas beliau, program-program bantuan rakyat yang bernilai ratusan bilion yang telah dimulakan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin perlu diteruskan.

“Asas yang baik telah dibina oleh Tan Sri Muhyiddin dan kerangka itu wajar menjadi landasan untuk bergerak ke hadapan.

“Saya juga mencadangkan agar Kabinet ini segera melihat kembali cadangan-cadangan reformasi institusi yang dicadangkan oleh Tan Sri Muhyiddin,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Wan Saiful juga merakamkan tahniah kepada semua pemimpin Bersatu yang dilantik menjadi menteri dan timbalan menteri.

“Bersatu akan menjadi parti anggota kerajaan yang sentiasa memberi sumbangan-sumbangan konstruktif untuk kebaikan rakyat dan negara, menjulang kedaulatan undang-undang, dan menjaga kebebasan institusi kehakiman dan perundangan,” katanya lagi. – MalaysiaGazette

1 Komen

  1. Tak habis2 ko duk ratib nama Muhyidin gagal tu…nak teruskan dasar gagal kah? Dgn ekonomi tercorot dunia dan Covid juga tercorot..ko nak teruskan juga? Bebal lah ko ni

Comments are closed.