Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bergambar dengan calon-calon yang bertanding Parlimen dan DUN pada Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama timbalannya, Datuk Dr. Dominic Lau Hoe Chai hadir pada Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.
Penyokong-penyokong yang hadir pada Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin berucap pada Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama calon-calon yang bertanding Parlimen dan DUN melafazkan ikrar anti rasuah pada Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.
Pengarah Pilihan Raya Perikatan Nasional, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali selepas Majlis Pengumuman Calon Perikatan Nasional sempena Pilihan Raya Umum ke-15 di di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC), Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 01 NOVEMBER 2022.