Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menyampaikan Anugerah Ijazah Saujana Muda Perniagaan kepada Aimi Suraya Mohamad Suari (dua kanan) pada Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi (tengah) diiringi Timbalan Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Rubiah Wang (dua kanan) ketika hadir pada Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi hadir pada Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023.
Sebahagian graduan yang hadir pada Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023.
Kelihatan seorang graduan tidak menahan rasa sebak ketika hadir pada Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi (tengah) dan Timbalan Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Rubiah Wang (dua kiri) bergambar bersama selepas Majlis Konvokesyen ke-19 Universiti Kuala Lumpur di Pusat Dagangan Dunia (WTCKL), Kuala Lumpur. Foto MUHD NA’IM, 11 FEBRUARI 2023.