Seorang wanita ditemui mati terjatuh dari tingkat 38 di sebuah apartment di Cyber Square, Cyberjaya. - Foto Ihsan JBPM Selangor

KUALA LUMPUR – Seorang wanita ditemui mati dipercayai terjatuh dari tingkat 38 di sebuah apartmen di APEC Tower di Cyber Square, Cyberjaya dekat sini awal pagi tadi.

Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Selangor, Morni Mamat berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung kejadian itu pukul 3.17 pagi.

Katanya, seramai enam anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Cyberjaya bersama satu jentera dikejarkan ke lokasi terbabit.

“Sebaik tiba di lokasi, anggota mendapati seorang wanita berbangsa Cina ditemui dalam keadaan terbaring di aras bawah apartmen terbabit.

“Mangsa berumu 45 tahun itu didapati tidak sedarkan diri dan mengalami kecederaan parah. Bagaimanapun identiti mangsa tidak diketahui,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Tambah Morni, mangsa disahkan meninggal dunia oleh pihak Kementerian Kesihatan yang berada di lokasi dan mayat mangsa telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya. – MalaysiaGazette