Home Seni Hidup Sharifah Sakinah perli artis keluarkan produk tak jujur

Sharifah Sakinah perli artis keluarkan produk tak jujur

KUALA LUMPUR – Sharifah Sakinah adalah salah seorang pelakon yang aktif di akaun Instagram.

Pelakonn ‘Girlfriend Aku Dari Neraka’ dan ‘Bini Aku Dari Neraka’ itu juga dikenali sebagai artis yang menjaga penampilan dan kesihatannya yang gemar bersenam.

Baru-baru ini, pelakon yang pernah memenangi anugerah Artis Lawak Wanita Popular bagi Anugerah Lawak Warna itu memuat naik video menyindir segelintir selebriti pada masa ini yang menjual produk kecantikan dan kesihatan dengan cara yang tidak betul.

Tidak betul padanya adalah artis-artis sedemikian mengaku produk keluaran mereka berkesan atas diri mereka sendiri namun sebenarnya tidak.

“Lipstick , make up, perfume, whitening ,slimming , baju raya semua lah, siapa yang berkolaborasi untuk menjual produk, tidak ada masalah.

“Kadang kala ada masa terluang antara lakonan dan sementara menunggu bayaran, jadi berniaga adalah salah satu cara untuk menambah pendapatan.

“Tetapi apa yang penting kenalah ikhlas, produk bagus, servis memuaskan hati pelanggan, jadi tidak ada masalah untuk menyokong antara satu sama lain,” katanya.

Jelas selebriti berusia 29 tahun ini, tidak menjadi satu kesalahan buat mana-mana selebriti menjual produk, namun haruslah ada haruslah berlaku jujur.

“Korang dah putih buat produk pemutih kulit, lepas tu cakap korang putih sebab produk tu, ha tepuk!.

“Tak diet, tak exercise, tapi kata kurus sebab ambil produk tersebut, ha tepuk!” perli Sakinah.

Walaubagaimanapun beliau dalam masa yang sama mengucapkan terima kasih kepada individu yang menyokong produk jualan anak seni.

Sakinah sebelum ini juga pernah memperomosikan Teaptop Slimming Detox Tea padanya sangat berkesan untuknya mengekalkan berat badan. – MalaysiaGazette