Mohd Puad Zarkashi
Mohd Puad Zarkashi

KUALA LUMPUR – Ahli Parlimen UMNO yang masih lagi bersama Perikatan Nasional (PN) didakwa rakus dan buat kerja gila kerana jawatan.

Ini kerana mereka didakwa melanggar keputusan yang dibuat oleh parti, keputusan Perhimpunan Agung UMNO dan keputusan Majlis Kerja Tertinggi (MKT) UMNO pada 3 Ogos lalu.

”Berapa kali keputusan parti mahu dilanggar? Hari ini pun mahu langgar juga?

“Supaya parti lenyek kena langgar?,” soal Datuk Mohd Puad Zakarshi, yang juga ahli MKT.

Katanya, mengapalah mereka itu tidak serik-serik lagi.

Inilah pewaris parti yang menjahamkan UMNO, ujar beliau. – MalaysiaGazette

 

2 Komen

  1. batu api nak jadi batu loncatan……AKIBATNYA

    “Lagipun, usul bertulis yang diedarkan dan dipersetujui dalam Perhimpunan Agung UMNO (PAU) adalah mengenai ketetapan parti tidak akan bekerjasama dengan Bersatu, dengan ahli-ahli Parlimen UMNO akan terus kekal menyokong kerajaan PN sehingga Parlimen terbubar.

    …..INILAH BUKTI LIDAH MUNAFIK…PIMPINAN me LAYU UMNOGOK….mereka sanggup berdendam dan SEKARANG putus SILATURAHIM SESAMA BANGSA DAN AGAMA….kononya lebih untuk rakyat…..tapi lebih agenda nafsu berkuasa

    TIADA KERAJAAN YANG SEMPURNA….TAPI ADA RUANG UTK DITAMBAHBAIK…TAWARAN DIBUAT TAPI DENGAN ANGKUH MENOLAK SEBELUM DIPERHALUSI DAN DIBINCANG

    TAHNIAH UMNOGOK LEBIH SANGGUP MEnJILAT LUDAH DAPIGS ….amNANAH yang JELAS FITNAH UMNO SERAH RM 90 JUTA PADA PAS….HARI INI TERMAKAN FITNAH P unah H arapan kononnya RM30JUTA UNTUK GADAILELONG MP.

    TERGADAI SUDAH MARUAH DAN TANGISAN KEINSAFAN PADA HIMPUNAN UMMAH DAN MUAFAKAT NASIONAL

Comments are closed.