Najib beriadah bersama keluarga. - Foto FB Rosmah Mansor

KUALA LUMPUR – Di tengah-tengah gosip kononnya bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak beristeri baharu, Ahli Parlimen Pekan itu kelihatan begitu bahagia meluangkan masa bersama keluarganya di padang golf.

Isteri bekas perdana menteri itu, Datin Seri Rosmah Mansor berkongsi sembilan keping gambar Najib sedang meluangkan masa bersama anak dan cucunya di Forest City, Bandar Iskandar, Johor hari ini.

Dalam perkongsian di Facebook Rosmah Mansor kelihatan anaknya Nooryana Najwa dan cucu mereka Adam Razak melihat Najib bermain golf.

“Waktu rehat keluarga di Forest City, Bandar Iskandar, JB. Adam menguji kemahiran bermain golf di hadapan datuk sebagai jurulatih.

“Saya di mana? Dalam buggy dengan telefon saya. Cool sikit on the buggy,” kata Rosmah dalam hantaran terbaharu di Facebook.

Sebelum ini sekeping foto sensasi imej Ahli Parlimen Pekan itu bersama sebuah keluarga disebarkan media.

Foto tersebut kononnya gambar Najib bersama isteri baharunya sementara empat yang lain adalah anak kepada wanita tersebut.

Dalam gambar yang masih belum disahihkan sama ada tulen ataupun telah diubah suai kelihatan wanita berkenaan merangkul erat lengan Najib. – MalaysiaGazette

1 Komen

Comments are closed.