Friday, June 14, 2024
Home Tag Hattan

Tag: hattan

Guru dan murid bergabung di atas satu pentas

Buat julung kali, Konsert Sifu dan Aku menampilkan penggiat seni yang layak digelar 'guru' dan 'murid' dengan masing-masing berjaya menempa nama dalam industri muzik tempatan.

Siapa yang sebenarnya tidak bijak dan tidak profesional?

Kata-kata yang kena buat ‘homework’ memang betul. Tetapi cara teguran yang dilemparkan telah gagal kerana gaya dan perkataan yang digunakan.

PM Mahu Gaji Penjawat Awam Dikaji Semula. Hattan Terima Ugutan Bunuh,...

PM Mahu Gaji Penjawat Awam Dikaji Semula. Hattan Terima Ugutan Bunuh, Santau

Jangan letak kesalahan kepada Hattan sahaja – Ayob

"Penerbit kena tampil buat penjelasan dan saya mewakili Persatuan Konsortium Industri Rakaman Muzik Malaysia mohon penerbit tersebut tampil menjelaskan pada masyarakat apa yang berlaku," katanya.

Aduhai Hattan, sombong benor kamu ya!

Bawah Kolong malas nak panjangkan kisah ini sebab Bawah Kolong tak pernah anggap bidang hiburan ni sebagai suatu yang perlu diikuti atau ditaksubkan.

‘Sekolahkan’ pembaca berita, netizen kecam Hattan

Rata-rata netizen menegaskan sikap sedemikian tidak setara dengan gelaran serta usianya selaku individu dihormati yang sepatutnya menunjukkan teladan kepada generasi muda.

Artis baharu Indonesia sudah minta kebenaran ke? – Hattan

Kau kena minta kebenaran sebab dah guna lagu sini (Malaysia). Nak rakam itu boleh tapi biar betul caranya, kata Hattan.

Istikaharah pertemukan Mestica, Hattan

Satu penghormatan buat mestica apabila Hattan bersetuju untuk berkolaborasi dalam lagu Istikharah.

Menyanyi macam sampah – Hattan

Tak sangko den...nak kan rating...nyanyi cam sampah pun boleh, tulis Hattan.

Siapa yang tular Nilai terletak di Selangor? – Hattan

Sebelum ini, tular di laman Facebook yang mencetuskan kekeliruan awam apabila mendakwa Nilai 3 berada di bawah negeri Selangor selepas selebriti Neelofa dan suaminya PU Riz ‘bebas’ daripada dakwaan merentas negeri baru-baru ini.