Home Tag Hattan

Tag: hattan

Artis baharu Indonesia sudah minta kebenaran ke? – Hattan

Kau kena minta kebenaran sebab dah guna lagu sini (Malaysia). Nak rakam itu boleh tapi biar betul caranya, kata Hattan.

Istikaharah pertemukan Mestica, Hattan

Satu penghormatan buat mestica apabila Hattan bersetuju untuk berkolaborasi dalam lagu Istikharah.

Menyanyi macam sampah – Hattan

Tak sangko den...nak kan rating...nyanyi cam sampah pun boleh, tulis Hattan.

Siapa yang tular Nilai terletak di Selangor? – Hattan

Sebelum ini, tular di laman Facebook yang mencetuskan kekeliruan awam apabila mendakwa Nilai 3 berada di bawah negeri Selangor selepas selebriti Neelofa dan suaminya PU Riz ‘bebas’ daripada dakwaan merentas negeri baru-baru ini.

Yang kau pergi upload semua benda pasal apa? – Hattan

Bila dah dapat kebenaran tu, pandai-pandai lah jaga. Yang kau pergi upload semua benda pasal apa? Ni jadi sikap tak bertanggungjawab, fikir secara waras!, kata Hattan.

Injap jantung Hattan tersumbat

Arianie berkata, suaminya mengadu sakit dada, sejak beberapa hari lalu.

Hattan mahu stesen radio perjuang lagu artis senior

Menurutnya, penyanyi senior kini semakin ramai melutut di tepi gantang.